Hvem er

New Learning

New Learning har siden 2006 jobbet med utvikling av Microsoft e-læring, skreddersydd e-læring for våre kunder og opplæringsportaler.

Siden 2015 har vi levert vårt eget LMS, KnowledgePortal, til kunder i og utenfor Norden. Våre ansatte har lang fartstid med utvikling og implementering av digitale opplæringsløsninger.

Fra hovedkontoret i Bergen og avdelingskontoret i Fredrikstad, bistår vi våre kunder som strekker seg fra Norge til Danmark, Sverige, Finland, Latvia, Litauen og Estland.

Vår definitive styrke er utvikling, tilpasning og tilrettelegging av LMS med tilhørende e-læring, enten det er hyllevare eller skreddersydd e-læring på kundens premisser.

10 år+ i bransjen

Lang erfaring

426 kommuner

Vi er der du er

6 ansatte

Og en lang rekke dyktige samarbeidspartnere

60 års erfaring

Sammen er vi sterke

I korte trekk

New Learning – Historie

Avtalen med Telenor i 2006 var starten på det hele. Den gangen het vi NL Interactive Ltd, som senere ble endret til New Learning AS.

Fra en typisk gründertilværelse den gangen, er det i dag en strategisk plan som styrer selskapet. Alle som jobber i selskapet har fra starten eller i mange år, vært med på å utvikle våre tjenester.

I dag er vi et selskap med en klar strategi om hva vi skal levere og hvorfor våre kunder skal velge oss fremfor andre løsninger.

Vi tenker stort

New Learning – Visjon

Vår visjon er å bli en ledende aktør innen segmentet opplæring / kompetanse. Dagens LMS-begrep dekker ikke det som ligger i KnowledgePortal, så vi har definert oss selv i en ny kategori som er KLMS (Knowledge and Learning Management System).

Sammen med våre kunder videreutvikler vi portalen fortløpende. Vi binder sammen opplæring, kompetanse, filhåndtering og administrasjon. For brukerne og for de som administrerer skal dette være knutepunktet for alt som har med kompetanse, dokumentasjon og opplæring å gjøre.

Vi kan garantere en ting: Vi blir aldri ferdig med å utvikle KnowledgePortal, vi vil alltid finne nye og smartere måter å tenke portal på.

© New Learning AS